Pohony vrat - bateriové pohony jako nový trend u garážových vrat

5.8. 2016

Pohony vrat u nových i stávajících garáží je vhodné velmi pečlivě promyslet. Pohony vrat musíme plánovat ještě před koupí nebo renovací naší garáže. Mnozí ještě u svých garážových vrat používají tzv. mechanické otevírání a zavírání, kde jako jediné pohony vrat fungují naše ruce. Je to fyzicky i časově náročné, proto je vhodné uvažovat o moderním pohonu vrat vaší garáže. Máte již nějaké zkušenosti nebo jasnou představu, co pořídit?

Přečtěte si v našem článku, jaké pohony vrat se v současnosti používají, jaké jsou trendy v pohonech vrat a nechte se inspirovat.

Pohony garážových vrat aneb jak to vlastně začíná... Když zase jednou lije jako z konve a fičí vítr, přeje si každý majitel garáže elektrický pohonný systém pro jinak nudné ručně se otevírající vrata.

Dokonce i na rušných silnicích má automatický provoz smysl, protože vůz nemusíme nejprve zaparkovat, abychom mohli bránu otevřít ručně. V neposlední řadě elektrické pohony ocení i ženy řidičky za tmy, když mohou ovládat garážová vrata, aniž by musely opustit bezpečné auto. Elektrické pohony garážových vrat nedá žádnou šanci nezvaným hostům, protože je vybaven přídavným automatickým blokovacím mechanismem, a proto poskytuje účinnou ochranu proti vypáčení.

Elektrický pohon garážových vrat na baterie

Elektrické pohony garážových vrat jsou dnes k dispozici v různých cenových relacích a pro různé nároky. Také majitelé garáží, které nemají vlastní elektřinu, se nemusí vzdát tohoto pohodlí, jako tomu bylo ještě před nedávnem. U inteligentních vyměnitelných baterií se jedna ze dvou silných hnacích jednotek nabíjí v domě v zásuvce, zatímco ta druhá použije svoje uložené rezervy pro otevírání a zavírání garážových vrat.

Slunce jako energetická tankovací stanice

Přátelé životního prostředí mohou připevnit na vnější stěnu nebo na střechu své garáže i vysoce výkonný solární panel. Tímto způsobem se ukládá solární energie do baterií a otevírání dveří je možné pomocí vysílače.

Autor: EN

Předchozí článekDalší článek

v diskusi je 0 příspěvků